Νεώτερα για την εισβολή στην Κατάληψη Λέλας Καραγιάννη 37 και τις δράσεις αλληλεγγύης

0
323

299628_460939427300843_473011092_n

 

Από τις νεώτερες πληροφορίες οι προσαχθέντες σύντροφοι της κατάληψης Λέλας Καραγιάννη 37 είναι 14 και μεταφέρονται στη ΓΑΔΑ. Την εισβολή στο κτίριο την πραγματοποίησαν διμοιρίες ΜΑΤ, χωρίς παρουσία εισαγγελέα, ενώ στο δρόμο υπήρχαν και δυνάμεις των ΕΚΑΜ. Συγκέντρωση αλληλεγγύης πραγματοποιήθηκε από την κατάληψη και στην πλατεία Αμερικής, όπως και στο Πεδίο του Άρεως, ενώ τώρα έχουν συγκεντρωθεί οι αλληλέγγυοι έξω από τη ΓΑΔΑ από τις 15:00.

Ταυτόχρονα έχουν βγει κείμενα αλληλεγγύης από το Κ*ΒΟΞ και πραγματοποιείται συγκέντρωση αλληλεγγύης στην Πάτρα, όπως και μικροφωνική στην Θεσσαλονίκη στη βιβλιοθήκη του ΑΠΘ.

Υπάρχει κάλεσμα για συζήτηση στο Πολυτεχνείο στις 19:00.