Αρχική » Antispecism » Αθήνα: Ανάληψη ευθύνης για δράσεις ενάντια στην Τσικνοπέμπτη [Κυψέλη-Κάτω Πατήσια]

Αθήνα: Ανάληψη ευθύνης για δράσεις ενάντια στην Τσικνοπέμπτη [Κυψέλη-Κάτω Πατήσια]

Τα ξημερώματα της Τετάρτης 7/2 επιτεθήκαμε με σπρέι και κόλλες σε 3 κρεοπωλεία στην Κυψέλη και 5 κρεοπωλεία και ένα κατάστημα γούνας και δέρματος στα Κάτω Πατήσια, ενώ προκαλέσαμε φθορές σε ένα βανάκι εξ αυτών.

Οι παρεμβάσεις αυτές, καθώς ήταν ένα μίνιμουμ που θα μπορούσε να γίνει, πραγματοποιήθηκαν σε ένα συμβολικό επίπεδο αλλά και με σκοπό ένα μικρό μπλοκάρισμα της κερδοφορίας ορισμένων επιχειρηματιών που βασίζουν το κέρδος τους στην υποδούλωση των μη ανθρώπινων ζώων, αλλά και της κατανάλωσης του νεοέλληνα γλετζέ που χαίρεται ψήνοντας πτώματα και τραγουδώντας λαϊκά άσματα πάνω από τα κουφάρια τους. Αν, λοιπόν, κάποιο πτωματοφάγο της ελληνικής κοινωνίας άφησε τελευταία στιγμή την αγορά ενός πεθαμένου ζώου από το κρεοπωλείο της γειτονιάς του σε Κάτω Πατήσια και Κυψέλη, θα το συμβουλεύαμε την επόμενη φορά να μην ξανακάνει το ίδιο λάθος.

Η πρωτοκαθεδρία της θρησκείας (και εδώ ίσως στεναχωρήσουμε τα πολύ θρήσκα χριστιανικά υποκείμενα που τυχόν διαβάσουν αυτό το κείμενο, αλλά η Τσικνοπέμπτη δεν είναι χριστιανικό προνόμιο) στην απαρχή και τη διαιώνιση αυτού του εθίμου είναι λίγο πολύ γνωστή, οπότε, αν και αμετανόητα άθρησκοι και άθρησκες, δε θα σταθούμε σε αυτό. Θα αποχαιρετίσουμε τη θρησκεία και τη θεοκρατία ευλαβικά με μια ευγενική χριστοπαναγία.

Επανερχόμενα λοιπόν στο σήμερα, επί καπιταλισμού, το ζήτημα της μεταχείρισης των μη ανθρώπινων ζώων έχει περάσει καθαρά στη σφαίρα της κερδοφορίας της βιομηχανίας κρέατος και των μικρών ή μεγάλων πτωματο- επιχειρηματιών (με γιορτές σαν την Τσικνοπέμπτη να είναι η χαρά του πτωματο-καπιτάλα). Χωρίς τις περιφράξεις γης και την ιδιοκτησία των ζώων, εξάλλου, η πρωταρχική συσσώρευση και ο καπιταλισμός θα κινούταν μάλλον σε επίπεδα ταινίας επιστημονικής φαντασίας. Στο θέμα μας, η βιομηχανία κρέατος είναι μία ακόμη περίπτωση όπου το κεφάλαιο πατάει κυριολεκτικά επι πτωμάτων και στήνει τα κέρδη του πάνω σε σώματα καταπιεσμένων. Είναι το ίδιο – ή στη διπλανή πόρτα – κερδοφόρο εξουσιαστικό σύμπλεγμα που καταστρέφει τη φύση για να στήσει εναλλακτικές ΑΠΕ (Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας) και για κάθε είδους εξόρυξη καταστρέφοντας το περιβάλλον και εκδιώχνοντας ενίοτε ιθαγενείς. Είναι το ίδιο – ή στο διπλανό παράθυρο – σύμπλεγμα εξουσίας που ρίχνει βόμβες στο ψαχνό στον “τρίτο κόσμο” για το πετρέλαιο και για να στήσει μετέπειτα κερδοφόρες επιχειρήσεις στις πλάτες φθηνής εργασίας, με πρόσχημα την “ανάπτυξη” μιας χώρας που το ίδιο κατέστρεψε. Είναι το ίδιο – ή μια πόρτα απόσταση – κερδοφόρο εξουσιαστικό σύμπλεγμα, που αναγκάζει πληθυσμούς σε μετανάστευση, ώστε να τους αφαιμάξει εργασιακά σε καθεστώς παρανομίας ή ημι-παρανομίας στη χώρα προορισμού και όταν δεν τους χρειάζεται να τους αιχμαλωτίσει σε στρατόπεδα συγκέντρωσης ή τους κλείσει στις φυλακές μέχρι νεοτέρας. Είναι το ίδιο – ή στο παράθυρο της διπλανής πόρτας απόσταση -κερδοφόρο εξουσιαστικό σύμπλεγμα που εμπορεύεται γυναίκες στα σύνορα. Και να καταστήσουμε κάτι σαφές. Για εμάς, δεν έχει καμία διαφορά η αγοραπωλησία, ο βιασμός και ο βασανισμός του ανθρώπινου σώματος και του μη ανθρώπινου. Όπως η σωματεμπορία γυναικών με όλα τα συνακόλουθα εξυπηρετεί το κέρδος της εκάστοτε μαφίας και του εκάστοτε κυκλώματος, με την ευγενική διαμεσολάβηση κάθε είδους καλοθελητών, νταβάδων και “βιοπαλαιστών” και τη στήριξη των αντρών βιαστών έτσι και η υποδούλωση, ο εγκλεισμός, ο βασανισμός και η εμπορική εκμετάλλευση των μη ανθρώπινων ζώων εξυπηρετεί την κερδοφορία των πτωματο-επιχειρήσεων και της βιομηχανίας κρέατος.

Και φυσικά τίποτα από όλα αυτά δε θα μπορούσε να υπάρξει χωρίς τη σιωπηλή ή τρανταχτά φωναχτή συνενοχή μεγάλων κομματιών της κοινωνίας. Δεν υπάρχει εργάτης και εργάτρια χωρίς αφεντικό και χωρίς πελάτες/ισσες, δεν υπάρχει βιασμός χωρίς βιαστή, αλλά και χωρίς κοινωνική ανοχή στην πατριαρχία. Έτσι, δεν υπάρχει έγκλειστο, βασανισμένο, βιασμένο, νεκρό ζώο, αλλά και ζώο-εμπόρευμα χωρίς σφαγείς, γδάρτες, κυνηγούς, ψαράδες, γουναράδες, βυρσιοδεψείς, κτηνοτρόφους, σωματέμπορους εντός και εκτός των pet shops, τσίρκο, ζωολογικούς κήπους, εργαστήρια πειραμάτων*, αλλά και χωρίς κανίβαλο αγοραστικό και καταναλωτικό κοινό, που στις περισσότερες από τις παραπάνω περιπτώσεις επιτελεί το ρόλο του πελάτη και της πελάτισσας.

Εν όψει της επερχόμενης μαζικής σφαγής που θα πραγματοποιηθεί το Πάσχα, καλούμε σε κλιμάκωση των δράσεων προς κάθε δομή εκμετάλλευσης ζώων, από τώρα μέχρι και την Κυριακή του Πάσχα όπου ο θάνατος μετατρέπεται σε γλέντι. Να σπάσουμε κρεοπωλεία, να απελευθερώσουμε ζώα από pet shops, κάψουμε σφαγεία και να τσακίσουμε κάθε βασανιστή που βάζει το λιθαράκι του σε αυτό το πανηγύρι κανιβάλων.

Η απελευθέρωση δε μπορεί παρά να είναι ολική,

λευτεριά σε ζώα ανθρώπινα και μη

*η λίστα είναι ατελείωτη

Τον Χ Ρ Ι Σ Τ Ο, Τη Μ Π Α Ν Α Γ Ι Α και το Ά Γ Ι Ο σας Π Ν Ε Υ Μ Α

Μαυροπράσινες χριστοπαναγίες

via athens.indymedia.org

Δείτε επίσης

Καβάλα: Ανάρτηση Πανό Αλληλεγγύης στον Παλαιστινιακό Λαό, στο Πάρκο Φαλήρου ,

Ανάρτηση Πανό Αλληλεγγύης στον Παλαιστινιακό Λαό, στο Πάρκο Φαλήρου anarxikoikavalas.squat.gr

Αφήστε μια απάντηση