Από τις νεώτερες πληροφορίες οι προσαχθέντες σύντροφοι της κατάληψης Λέλας Καραγιάννη 37 είναι 14 και μεταφέρονται στη ΓΑΔΑ. Την εισβολή στο κτίριο την πραγματοποίησαν διμοιρίες ΜΑΤ, χωρίς παρουσία εισαγγελέα, ενώ στο δρόμο υπήρχαν και δυνάμεις των ΕΚΑΜ. Συγκέντρωση αλληλεγγύης πραγματοποιήθηκε από την κατάληψη και στην πλατεία Αμερικής, όπως και στο Πεδίο του Άρεως, ενώ τώρα έχουν συγκεντρωθεί οι αλληλέγγυοι έξω από τη ΓΑΔΑ από τις 15:00.
Ταυτόχρονα έχουν βγει κείμενα αλληλεγγύης από το Κ*ΒΟΞ και πραγματοποιείται συγκέντρωση αλληλεγγύης στην Πάτρα, όπως και μικροφωνική στην Θεσσαλονίκη στη βιβλιοθήκη του ΑΠΘ.
Υπάρχει κάλεσμα για συζήτηση στο Πολυτεχνείο στις 19:00.

