Ξύλο μετά μουσικής σε φασίστα

0
290

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=fHabBDMfWEg&w=560&h=315]

Έτσι αντιμετωπίζονται παγκοσμίως οι φασίστες…..  (το να τους δέρνεις δεν είναι μόνο δικό μας προνόμιο… είναι υποχρέωση του κάθε ανθρώπου πάνω στον πλανήτη)

Και για να τελειώνει η παραμύθα με αυτό : ΔΕΝ είναι ούτε αρχαιοελληνικός, ούτε ρωμαϊκός, ούτε αρχαίος χαιρετισμός.

Από ένα νεορομαντικό πίνακα τον εμπνεύστηκε ο πατέρας του φασισμού Μουσολίνι και τον αντέγραψε ο Χίτλερ και τα λοιπά φασιστικά καθεστώτα ανά την Ευρώπη (Φράνκο – Ισπανία, Μεταξάς – Ελλάδα).