Θεσσαλονίκη: Ανάληψη ευθύνης για επίθεση στα γραφεία του ΟΑΣΘ

0
406

Σήμερα τα ξημερώματα επιτεθήκαμε συμβολικά στα κεντρικά γραφεία του ΟΑΣΘ στην Παπαναστασίου. Με σκύλες και βαριοπούλες σπάσαμε τα γραφεία στο ισόγειο του κτηρίου. Το γεγονός αυτό αποκρύφτηκε επιμελώς από τον οργανισμό και τα ΜΜΕ. Θα ακολουθήσει εκτενές κείμενο και βίντεο τις επόμενες μέρες

Δαμόκλειος Σπάθη