Σήμερα στη 1 τα ξημερώματα πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση αλληλεγγύης μέσα στον Ευαγγελισμό για τους απεργούς πείνας Μ. Νικολόπουλο και Δ. Μπολάνο. Πετάχτηκαν τρικάκια και φωνάχτηκαν συνθήματα έξω από το κτίριο που νοσηλεύονται.
Δύναμη σε όλους τους συντρόφους απεργούς πείνας!
Η mpalothia αναδημοσιεύει από athens.indymedia.org
Διαμαρτυρία μεσα στο νοσοκομείο του ευαγγελισμου pic.twitter.com/jRJ57r3JGs
— DimitrisLampropoulos (@LampDim) April 2, 2015
Αλληλεγγυη έξω απο τον Ευαγγελισμο αυτή την στιγμη για τον Μ.Νικολοπουλο pic.twitter.com/jEQBEKgETw
— DimitrisLampropoulos (@LampDim) April 2, 2015

