Δεκτό έγινε το αίτημα του Δ. Κουφοντίνα για να μεταφερθεί στα υπόγεια κελιά των γυναικείων φυλακών Κορυδαλλού μετά την διαμαρτυρία του και την απόφαση για διακοπή της φαρμακευτικής αγωγής και τροφής.
Ο Δ. Κουφοντίνας σταμάτησε την απεργία πείνας και ξανάρχισε την φαρμακευτική αγωγή. Ωστόσο του δήλωσαν ότι η μεταφορά είναι προσωρινή.
Αναδημοσίευση από alterthess.gr

