Λάβαμε 08/07/2018
Ενημέρωση από την αντιφασιστική συγκέντρωση στον Ωρωπό ενάντια στην φιέστα της ΧΑ.
70 και με το ζόρι. Και οι μισοί ήρθαν με πούλμαν. Είχαν βάλει σημαίες και στα παγκάκια και όπου αλλού για να φαίνονται πιο πολλοί. Περισσότεροι οι μπάτσοι με δύο κλούβες και όλη την αστυνομική δύναμη της περιοχής.
Και αυτό είναι νίκη.
Εμείς ανοιχτά με 3 πανό στην άλλη γωνία. 50 έως 80 αντιφασίστες μαζευτήκαμε μέσα σε μία μόνο μέρα. Με συνθήματα ντουντούκες και πανό, ενημερώσαμε τους περαστικούς και δείξαμε ότι η αλληλεγγύη μπορεί να νικήσει. Τους αναγκάσαμε να μείνουν αποκλεισμένοι στην πλατεία πίσω από τα ΜΑΤ. Νίκη του αντιφασιστικού κινήματος απέναντι στους νοσταλγούς του Χίτλερ, που δεν τους άφησε να κάνουν ανενόχλητοι τις παράτες τους.
Τσακίστε τους φασίστες σε κάθε γειτονιά.
Οι ναζί στη φυλακή.
antifadion


