Τώρα πραγματοποιείται η προγραμματισμένη συνέλευση στο Πολυτεχνείο για τις καταλήψεις.
Νωρίτερα (περίπου στις 19:00) υπήρξε συγκέντρωση αλληλεγγύης (400 – 500 αλληλέγγυοι) έξω από το άδειο κτίριο της κατάληψης Πατησίων 61& Σκαραμαγκά . Η συγκέντρωση προσπάθησε να κόψει τις αλυσίδες στην είσοδο. Ακολούθησε επίθεση από ΜΑΤ και ΔΕΛΤΑ με χημικά κρότου λάμψης και γκλομπ.
Η συγκέντρωση διασπάστηκε σε δυο κομμάτια και ακολούθησε κυνηγητό μέχρι το Πολυτεχνείο.
Υπάρχουν τραυματίες μεταξύ των αλληλέγγυων συντρόφων/σων και και δεν είναι γνωστό αν υπάρχουν προσαγωγές/συλλήψεις.
Ταυτόχρονα μεγάλες δυνάμεις ΜΑΤ και ΔΙΑΣ – ΔΕΛΤΑ σε Εξάρχεια (πάνω-κάτω τη Στουρνάρη), πλατεία και Πατησίων.


[…] τους εκεί οφείλεται στην προσπάθεια ανακατάληψης της Κατάληψης Πατησίων 61 και Σκαραμαγκά νωρίτερα το απόγευμα. Αφού ο κύριος όγκος των […]
τα σχόλια είναι κλειδωμένα.