Πριν περίπου μια ώρα άτομα τα οποία βρίσκονταν στην αρχή της οδού Μάνης καλυμμένοι από το κουβούκλιο το οποίο βρίσκεται για την φύλαξη του πάρκινγκ στην Μεταξά,πυροβολούσαν αδιάκοπα προς την Ζωοδόχου πηγής ενώ στο Πάρκο Ναυαρίνου βρισκόταν ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ και έκαναν εργασίες σε αυτό,με παιδάκια να παίζουν στο πάρκο. Αφού ήδη έχουν τραυματίσει έναν άνθρωπο, 4 άτομα με επικεφαλής αυτόν που πυροβολούσε με πιστόλι, κάνουν βόλτες κατά μήκος της Μεσολογγίου μπροστά σε κόσμο όπου έπινε τον καφέ του αμέριμνος, με παρατεταμένο το όπλο σαν να μην τρέχει τίποτα. Η ηλικία τους ήταν περίπου 18-19 χρονών. Παρόμοιο περιστατικό είχαμε και εχθές το βράδυ με πυροβολισμούς στον αέρα αυτή την φορά.
Αναδημοσίευση από : athens.indymedia.org
