Νεώτερα από την χθεσινή (15/01) συμπλοκή αντιφασιστών με μέλη της Χ.Α. στο Ηράκλειο

0
310

0Συμπλοκή με φασίστες στο Ηράκλειο χθες το απόγευμα. Οι φασίστες 20 με 30 άτομα που έκαναν (το δεύτερο) μοίρασμα σε μεγάλο δρόμο της πόλης δέχτηκαν επίθεση από περίπου 50-60 αντιφασίστες/στριες και μετά από πεντάλεπτη συμπλοκή τράπηκαν σε φυγή. Δύο διμοιρίες ΜΑΤ επενέβησαν (τρέχοντας) ακριβώς την στιγμή που οι ναζί άρχισαν να τρέχουν δείχνοντας την από τα πριν συνενόηση τους. Μετά την επέμβαση των μπάτσων με δακρυγόνα και κρότου λάμψης οι νεοναζί τους προέτρεπαν να μας κυνηγήσουν. Πέντε+ φασίστες στο νοσοκομείο με ράμματα, διασείσεις σπασμένα μέλη κτλ και τρεις σύντροφοι με ράμματα λόγω  πετροπολέμου.

Στο νοσοκομείο που εφημέρευε ανέβηκαν και αυτοί και εμείς και δύο διμοιρίες (!) για να προστατεύουν τους δικούς τους. Κατά τη διάρκεια που περιμέναμε τους  δικούς μας να βγουν σύντροφοι ξεφούσκωσαν τα λάστιχα στα 4 φασιστάμαξα.

Από εδώ και πέρα κάθε μοίρασμα κειμένου φασιστών θα συνοδεύεται με μπάτσους, ασθενοφόρα,ράμματα και σπασμένα κεφάλια.

Γενικά αρκετά καλή φάση και θα ακολουθήσουν καλύτερες.

Συντροφικούς χαιρετισμούς στους αντιφασίστες του Αγρινίου, της Πάτρας, του Βόλου και όλου του πλανήτη.

 

Θα ακολουθήσει video και φώτο με τα λάφυρα.

 

ΖΗΤΩ Ο ΜΑΧΗΤΙΚΟΣ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΜΟΣ

Αναδημοσίευση από : athens.indymedia.org