Μήνυμα των ταραχοποιών της Αιγύπτου…

0
283

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=IqYPjfwB3Q0&w=420&h=315]

Μήνυμα των ταραχοποιών της Αιγύπτου…

Σήκωσε την οργή και έλα στους δρόμους
Οργή εναντίον του Κινήματος των Αδελφών Μουσουλμάνων…Οργή εναντίον του Μετώπου Σωτηρίας. Αυτοί συγκρούονται για την εξουσία και μόνο. Κάτω η εξουσία και οι φρουροί της. Δεν θέλουμε εξουσία. Θέλουμε να τιμωρήσουμε το καθεστώς, και όσους εμπορεύονται εδώ και αιώνες το αίμα μας. Οργή κατά των Αδελφών Μουσουλμάνων. Οργή εναντίον του Μετώπου Σωτηρίας. Να πάρουμε την εκδίκηση στα χέρια μας. Κάτω όλοι οι πολιτικοί. Την 1η του Μάρτη ξεκινάμε την οργή μας 
Αντίσταση και όχι συμβιβασμούς…

αναδημοσίευση από fecebook

Αυτοί μας δείχνουν τον δρόμο της πραγματικής άνοιξης…. Μιας άνοιξης χωρίς πολιτικούς, χωρίς εξουσία….