Σήμερα το απόγευμα στήθηκε μικροφωνική στην πλατεία των 4 Μαρτύρων στο κέντρο της πόλης, για αλληλεγγύη στους αυτοδιαχειριζόμενους χώρους, τις καταλήψεις και τους συλληφθέντες συντρόφους. Μοιράστηκαν κείμενα και υπήρξε κάλεσμα για την συγκέντρωση του Σαββάτου 12/01 στο Δημαρχείο στις 12 μμ.




