Μια φωτό που πέρασε στα ψιλά.
Είναι από το στρατόπεδο συγκέντρωσης της Αμυγδαλέζας και τραβήχτηκε από ρεπόρτερ του http://www.vice.com/gr/read/kentro-kratisis-amugdalezas,κατά την πρόσφατη κινητοποίηση εκεί.
Το σύνθημα είναι γραμμένο μέσα στο στρατόπεδο σε κοντέϊνερ που χρησιμοποιείται από την «ομάδα επιχειρησιακής ετοιμότητας».
Τι ακριβώς είναι αυτή η ομάδα και ποια η σχέση της με το αναγραφόμενο σύνθημα??
Προφανώς το έγραψε κάποιος ένστολος φασίστας/νεοναζί που δουλεύει εκεί.
Η αναγραφή του εν λόγω συνθήματος αποδεικνύει περίτρανα (για άλλη μια φορά) την ύπαρξη νεοναζιστικών θυλάκων στους κόλπους της ΕΛΑΣ.
Αναμένουμε σχετικές απαντήσεις από «επίσημα χείλη», λέμε τώρα…
ΜΠΑΤΣΟΙ – TV – ΝΕΟΝΑΖΙ, ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝΕ ΜΑΖΙ
ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ
Αντιφασίστες/στριες από Σπάρτη.
https://www.facebook.com/nisafispartis
Στάθηκε στην mpalothia


