Μια φωτό από την Αμυγδαλέζα που πέρασε στα ψιλά…

0
285

kentro-kratisis-amugdalezas-body-image-1423941760

Μια φωτό που πέρασε στα ψιλά.

Είναι από το στρατόπεδο συγκέντρωσης της Αμυγδαλέζας και τραβήχτηκε από ρεπόρτερ του http://www.vice.com/gr/read/kentro-kratisis-amugdalezas,κατά την πρόσφατη κινητοποίηση εκεί.

Το σύνθημα είναι γραμμένο μέσα στο στρατόπεδο σε κοντέϊνερ που χρησιμοποιείται από την «ομάδα επιχειρησιακής ετοιμότητας».

Τι ακριβώς είναι αυτή η ομάδα και ποια η σχέση της με το αναγραφόμενο σύνθημα??

Προφανώς το έγραψε κάποιος ένστολος φασίστας/νεοναζί που δουλεύει εκεί.

Η αναγραφή του εν λόγω συνθήματος αποδεικνύει περίτρανα (για άλλη μια φορά) την ύπαρξη νεοναζιστικών θυλάκων στους κόλπους της ΕΛΑΣ.

Αναμένουμε σχετικές απαντήσεις από «επίσημα χείλη», λέμε τώρα…

ΜΠΑΤΣΟΙ – TV – ΝΕΟΝΑΖΙ, ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝΕ ΜΑΖΙ

ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ

Αντιφασίστες/στριες από Σπάρτη.

https://www.facebook.com/nisafispartis

Στάθηκε στην mpalothia