Μια διαχρονική αφίσα από το 1993

1
279

Μέσ από το χρονοντούλαπο…. 

Μια αφίσα από τους “Πειρατές της Ημισελήνου” του  Γενάρη ΄93 και η φωτογραφία είναι από την πορεία των αναρχικών στο Σύνταγμα και το πέσιμο σε φασιστικές ομάδες που κατέθεταν στεφάνια με αφορμή την επέτειο των Δεκεμβριανών το 1992 σύμφωνα με αυτούς που βρίσκονταν εκεί τότε. Και φυσικά μιλάει για την πρώιμη Χ.Α. και τις λοιπές ακροδεξιές παρατάξεις που απορροφήθηκαν από αυτήν.

Sas phaxnoume

 

Πολλοί ίσως την έχουν δει στο Κ*ΒΟΞ ή σε άλλα στέκια και σπίτια.

Είμαι από τους τυχερούς που έχουν την πρωτότυπη ακόμα….

1 ΣΧΟΛΙΟ

τα σχόλια είναι κλειδωμένα.