Μετά από επικοινωνία με σύντροφο ενημερωθήκαμε ότι αύριο οι σύντροφοι Γ.Ναξάκης και Γ.Σαραφούδης θα μεταχθούν στις φυλακές Δομοκού. Το ίδιο αναμένεται να γίνει και με τους Κ.Γουρνά και Δ.Κουφοντίνα.
Οι μεταγωγές στα κολαστήρια τύπου Γ’ έχουν ήδη ξεκινήσει, η αντίδρασή μας πρέπει να είναι άμεση.
Οι σύντροφοί μας δεν είναι μόνοι τους.
ΥΨΙΣΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ
ΜΠΟΥΡΛΟΤΟ ΚΑΙ ΦΩΤΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΛΙΑ
Αναδημοσίευση από : athens.indymedia.org

