Λίγα λόγια για τον όψιμο αντιφασισμό του ΠΑΣΟΚ

0
354

Αναδημοσιευμένα από το facebook:

Τώρα που φτάνει σιγά-σιγά στο όριο της κοινοβουλευτικής εκπροσώπησης του 3%, το μπατσόκ θυμήθηκε τα ανθρώπινα δικαιώματα και την αντιφασιστική πάλη… Ωραίο το βιντεάκι, αλλά τα πασόκια ξεχάσαν να δείξουνε αρκετά πράγματα, πχ: τους “αγανακτισμένους πολίτες” πίσω από τα ΜΑΤ το Νοέμβριο του 95, πριν μπουκάρουν όλοι μαζί στο Πολυτεχνείο (το μπατσόκ δεν ήταν τότε στην κυβέρνηση ή μήπως δε θυμάμαι καλά;), τον Περίανδρο να επιχειρεί να δολοφονήσει το Δημήτρη τον Κουσουρή έξω από τα δικαστήρια της Ευελπίδων μπροστά στα μάτια των οργάνων της τάξης που (εννοείται) ούτε κουνήθηκαν από τη θέση τους (ο Σημίτης δεν ήταν τότε Πρωθυπουργός;), τα νεοναζιστικά καθάρματα να επιδίδονται σε πογκρόμ εναντίον των μεταναστών στο κέντρο της Αθήνας μετά τη δολοφονία του 44χρονου και τα ΜΑΤ να έχουν αποκλείσει την περιοχή ώστε οι νεοναζί να ασχοληθούν απερίσπαστοι με το “έργο” τους… (ο Τζέφρυ με το ενεργειακό βραχιολάκι δεν ήταν τότε πρωθυπουργός;), τα ΜΑΤ να φυγαδεύουν στο περιστύλιο της Βουλής τους χρυσαυγίτες προκειμένου να γλιτώσουν από την οργή των διαδηλωτών και ο Παπουτσής να δηλώνει ότι “το μαχαίρι θα φτάσει στο κόκκαλο” (όπως έφτασε και με το Σάμινα άλλωστε), ο Λοβέρδος να βγαίνει με επιχειρήματα που θα τα ζήλευαν ο Μέγκελε και ο Γκαίμπελς και να διαπομπεύει τις οροθετικές ιερόδουλες, και ο Χρυσοχοϊδης να μιλάει για την αναγκαιότητα δημοσίευσης των φωτογραφιών, ο Πάγκαλος να βγαίνει και να μας λέει ότι οι ακροδεξιοί του ΛΑΟΣ “είναι οι μόνοι αξιόπιστοι συνομιλητές της κυβέρνησης”…. Τόσα το χρόνια το πασόκ νομιμοποίησε με τον πολιτικό του λόγο και την τρυφερή του προστασία τα νεοναζιστικά απολειφάδια της χρυσής αυγής και τα χρησιμοποίησε προκειμένου με παρακρατικές πρακτικές να χτυπήσει όποιον αγωνίζονταν ενάντια στην πολιτική του, όταν τα πράγματα δυσκόλευαν… Τώρα ξαφνικά μας προέκυψαν και δημοκράτες, οι ίδιοι που τόσα χρόνια εκκόλαπταν το αυγό του φιδιού!