Το Σάββατο 7/4/2018 πραγματοποιήθηκε στην Λαρισα Αντιφασιστική παρέμβαση. Γραφτηκαν συνθηματα και κολησαμε αυτοκολητα σε δρομους και γειτονιες. Δεν θα αφησουμε ουτε μετρο γης σε φασιστικα-ρατσιστικα παρασιτα που μολυνουν την κοινωνια μας.
Ο πολεμος είναι ταξικος όχι εθνικος και η αντισταση πρεπει να γινει συχνο φαινομενο από ολους μας.
ΖΗΤΩ Ο ΜΑΧΗΤΙΚΟΣ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΜΟΣ






