Κρατική καταστολή και ολοκληρωτισμός

ΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΣ Ζούμε στιγμές που το κράτος μας αποδεικνύει για ακόμη μια φορά πόσο σκληρό μπορεί να γίνει ώστε να πετύχει τον στόχο του και να μας υπενθυμίσει το ρόλο του. Ο ολοκληρωτισμός που βιώνουμε σε καθημερινή βάση κοινωνικά και εργασιακά θυμίζει μέρες μαύρες στην ιστορία οι οποίες βάφτικαν με αίμα.

Λάβαμε 30/07/2020

ΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΣ

Ζούμε στιγμές που το κράτος μας αποδεικνύει για ακόμη μια φορά πόσο σκληρό μπορεί να γίνει ώστε να πετύχει τον στόχο του και να μας υπενθυμίσει το ρόλο του. Ο ολοκληρωτισμός που βιώνουμε σε καθημερινή βάση κοινωνικά και εργασιακά θυμίζει μέρες μαύρες στην ιστορία οι οποίες βάφτικαν με αίμα.
Εδώ και μήνες με αφορμή την πανδημία του κορονοϊού το κράτος έχει μετατρέψει την ‘υποδοχή’ μεταναστών/στριών σε φυλάκιση, με την κυβέρνηση να υλοποιεί ίσως και τον μοναδικό της προεκλογικό στόχο. Τα σύνορα και οι περισσότερες επιχειρήσεις, καταστήματα και κάποια ξενοδοχεία έχουν αρχίσει να λειτουργούν, αλλά οι μετανάστες/στριες κρατούνται όμηροι του Ελληνικού κράτους. Παρόλο που το κράτος επιδιώκει την ελεύθερη κίνηση του κεφαλαίου με κάθε κόστος, δε σταματά να επιβάλει την παράταση της φυλάκισης των μεταναστών/ριών και να περιορίζει την ελεύθερη κίνηση αυτών των ανθρώπων επιτρέποντας τους να κυκλοφορούν για περιορισμένο χρόνο και με συγκεκριμένες άδειες. Οι τουρίστες που αφήνουν τα ζεστά τους ευρώ στο κράτος και στα αφεντικά δεν είναι επικίνδυνοι για την εξάπλωση του κορονοϊού αλλά οι μετανάστες/στριες είναι. Ταυτόχρονα αλληλέγγυοι/ες με τους μετανάστες/τριες δικάζοντα ή κυνηγιούνται από τους κρατικούς θεσμούς όπως ο εκπαιδευτικός Τζεμαλή Μηλιαζήμ περνά από ΕΔΕ με εντολή της διεύθυνσης Α΄βάθμιας εκπαίδευσης Ξάνθης, επειδή ανέβασε στο προσωπικό του λογαριασμό στα σόσιαλ μίντια δύο αναρτήσεις για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων τους. Μια ακόμα τιμωρητική πρακτική ακολουθήθηκε εδώ στην Κω, όταν ο διοικητής του ΚΥΤ τιμώρησε ασυνόδευτα προσφυγόπουλα που βγήκαν χωρίς άδεια εκτός του κέντρου, αποκλείωντας τα για 2 εβδομάδες από την εκπαίδευση τους και αποδεικνύοντας περίτρανα πως το ΚΥΤ λειτουργεί πραγματικά ως μια φυλακή.

Σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί η ολοκληρωτική καταστολή που εφαρμόζει το κράτος σε οποιοδήποτε αντιστεκόμενο και αγωνιζόμενο άτομο. Ψηφίζει χουντικά νομοσχέδια για να ποινικοποιήσει τις διαδηλώσεις και προσπαθεί να καταστείλει αυθόρμητα κοινωνικά, εργατικά και αλληλέγγυα κινήματα που ξεπηδούν από άκρη σ’ άκρη του Ελλαδικού χώρου. Χρησιμοποιεί τις δυνάμεις καταστολής και όλα τα θεσμικά του όργανα ώστε να σπάσουν ψυχολογικά, σωματικά και οικονομικά κάθε αντιστεκόμενο ον. Μην ξεχνάμε την κρατική δολοφονία του Βασίλη Μάγγου στο Βόλο, τον Ιούνη, τον οποίο έσπασαν στο ξύλο οι μπάτσοι κατά τη διάρκεια διαμαρτυρίας ενάντια στην καύση των σκουπιδιών και 1 μήνα μετά πέθανε από πνευμονικό οίδημα έχοντας ήδη νοσηλευτεί με σπασμένα πλευρά, ρήξη σπλήνας και συκωτιού. Καμία ατομική και κρατική ευθύνη για αυτό το περιστατικό. Τα ΜΜΕ άφαντα. Μια ακόμη περίπτωση είναι αυτή του Τιτκώβ και του Λάλου οι οποίοι χτυπήθηκαν άγρια από τους μπάτσους την ώρα που αποχωρούσαν με το αντιραστιστικό – αντιφασιστικό μπλοκ απο την πλατεία Βικτωρίας όπου πρίν από λίγο είχαν σταθεί αλληλέγγυοι στους μετανάστες/στριες που έχουν κατασκηνώσει εκεί μην έχοντας που αλλού να μείνουν. Σε αυτή την περίπτωση ο εισαγγελέας αποφάσισε πως έπρεπε για αυτή τους τη συμμετοχή να απογορευτεί η κυκλοφορεία τους στο ‘άβατο’ των εξαρχείων παρόλο που το περιστατικό διαδραματίστηκε σε άλλη περιοχή, την παρουσία τους στο τμήμα 2 φορές το μήνα και την απαγόρευση της συμμετοχής τους σε διαδηλώσεις ενώ κυκλοφόρησε βίντεο με τους μπάτσους να τους φορτώνουν οι ίδιοι μπουκάλι με μολότωφ. Για το συγκεκριμένο περιστατικό τοποθετήθηκε μέλος του Ρουβίκωνα και μηνύθηκε επειδή σχολίασε την εμφάνιση του εθνικού μας ρουφιάνου, πρώην δημοσιογράφου και νυν βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, Κωσταντίνου Μπογδάνου στην Πλατεία Βικτωρίας στο πλάι των ρατσιστών ‘φιλήσυχων’ πολιτών μαζί με τον φασίστα Κασιδιάρη.
Δε μας ξαφνιάζει το γεγονός ότι το κράτος όπως και όλα τα κράτη, όσο περνάει ο καιρός, χρησιμοποιούν την πανδημία ως δικαιολογία για να ελέγξουν ολοκληρωτικά τις ζωές μας προσπαθώντας να καταστείλουν οποιαδήποτε αντίδραση μπορεί να οδηγήσει στη ρήξη του συστήματος και την εύρεση ενός άλλου τρόπου ζωής, συλλογικό και βασισμένο στην αλληλεγγύη, την αυτοοργάνωση και την αυτονομία.

«ο φόβος και το σκοτάδι δε γίνεται να νικήσουν ακόμη και αν η μάχη εναντίον τους κρατήσει χρόνια. τί και αν δεν κερδίσουμε ποτέ θα πολεμάμε πάντα!»

ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΚΩ

Απαντήστε

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί μπισκότα σε ορισμένες λειτουργίες της ΕντάξειΠληροφορίες