Για να γελάσουμε και λίγο…. υλικό που μαζέψαμε από το facebook
Και μετά γιατί δεν έχουμε ανάπτυξη…..
Πόσο χαμηλά μπορεί να πέσει το IQ των κατοίκων αυτή της χώρας αλήθεια?
Μάλλον τόσο όσο χρειάζεται για να ψηφίζει χρυσή αυγή
…….
Αλλά μην ξεχνάμε και τα δικά μας
Γιατί όπως όλα τα γνήσια τρολλ ξέρουν
Αφιερωμένο στα γνήσια τρολλ




[…] μέσω Και μερικές τρολλιές….. | Mpalothia. […]
τα σχόλια είναι κλειδωμένα.