Εκδήλωση αλληλεγγύης και οικονομικής ενίσχυσης φυλακισμένων αγωνιστ(ρι)ών:
“Ο εγκλεισμός ως μέσο σωφρονισμού σε φυλακές και ψυχιατρεία μέσα από τη βιωματική εμπειρία συντρόφων και συντροφισών”
Ομιλητές: Στέλλα Αντωνίου, Σοφία Κυρίτση
Τηλεφωνικές παρεμβάσεις από Όλγα Οικονομίδου, Γιάννη Μιχαηλίδη, Γιώργο
Καραγιαννίδη
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στην κατάληψη Ευαγγελισμού
ΣΑΒΒΑΤΟ, 3 ΙΟΥΝΙΟΥ, 18.30 (αυστηρά)


