ΑντιπληροφόρησηΤελευταία Νέα Γιατί ζούμε στη χώρα της ξεφτίλας και της ακινησίας….. Από mpalothia - 29/12/2013 0 281 FacebookTwitterEmailΤυπώνωTelegram Γιατί σε αυτή τη χώρα ο πληθυσμός πάσχει από : Καθώς τα ακίνητα είναι το δόγμα της ζωής τους: