Γιατί ζούμε στη χώρα της ξεφτίλας και της ακινησίας…..

0
281

tourkia elladaΓιατί σε αυτή τη χώρα ο πληθυσμός πάσχει από : 

oxeia apatheiaΚαθώς τα ακίνητα είναι το δόγμα της ζωής τους:

ta akinita einai gia touw akinitous