Εξάρχεια: Νεα καταληψη στην οδό Ειρηνης Αθηναιας 5

0
1208

Καταλάβαμε το -για χρόνια εγκαταλελειμμένο- κτήριο στην οδό Ειρήνης Αθηναίας 5 και Πουλχερίας, διπλά από τον λόφο του Στρέφη με σκοπό να στεγάσουμε αυτοοργανωμένο γυμναστήριο.

Καλούμε κόσμο να έρθει να στηρίξει την νέα κατάληψη.

Θα ακολουθήσει κείμενο.

αυτοοργανωμενο γυμναστηριο

via athens.indymedia.org