Το Δημαρχείου του Ρεθυμνου, τελεί υπό κατάληψη απο αλληλέγγυους στον Νίκο Ρωμανό και τους απεργους πείνας, από σημερα 4 Δεκέμβρη στις 7,00 π.μ. Η παρουσία τη αστυνομίας ειναι σχετικά διακριτική, με πολλούς ασφαλίτες όμως πέριξ του κτιρίου. Δεν έλειψαν οι μικροεντάσεις.
ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΤΑΙ αμεση προσέλευση κόσμου να στηρίξει την κατάληψη.
Θα ακολουθήσει περαιτέρω ενημέρωση.

