Ενημέρωση από την κατάληψη της Πρυτανείας σε αλληλεγγύη στα κατεσταλμένα μέσα αντιπληροφόρησης

0
250

625418_504135172981268_149361389_n

Γενικά έχει μαζευτεί πολύς κόσμος στο κάλεσμα της παρέμβασης στην πολυτεχνειούπολης στου Ζωγράφου.

Από το πρωί ο Σιμόπουλος είναι εξαφανισμένος.

Οι σύντροφοι, κατέλαβαν το κτίριο της πρυτανείας και με παροχή internet μέσα από το χώρο ανέβασαν τον 98 όπου εξέπεμπε για λίγη ώρα. Πριν ακόμα προλάβει να ανέβει και το Indymedia, ο ΟΤΕ προφανώς με εντολές άνωθεν… (π.χ. Δενδια…) έκοψε το internet σε όλο το Πολυτεχνείο!

 Προηγουμένως παιζόταν το παιχνίδι του ποντικιού και της γάτας.

Ο Σιμόπουλος ζήτησε και πήρε αναρρωτική άδεια. Διόρισε υπεύθυνη να διαχειριστεί την κρίση την αντιπρύτανη, η οποία αρνείται να παίξει με την μπάλα που της πέταξε ο Σιμόπουλος και μιλάει με δικηγόρο.

Ας το πάρουν όμως χαμπάρι, Η ΑΝΤΙΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΔΕΝ ΦΙΜΩΝΕΤΑΙ!

Ο συγκεντρωμένος κόσμος που στέκεται αλληλέγγυος στα μέσα αντιπληροφόρησης athens.indymedia και 98FM, παραμένει εκεί, όσες/οι θέλουν μπορούν και τώρα να ανέβουν, θα ακολουθήσει συνέλευση

Αναδημοσίευση από : athens.indymedia