Ένας νεοναζιστής στην προσφυγική ΑΕΚ?

0
245

Ακόμα ένας φασίστας αποκαλύφθηκε…

katidis

976037

και μάλιστα παίζει σε προσφυγική ομάδα….

το λιγότερο που πρέπει να κάνουν οι ΑΕΚτζήδες να τον διώξουν αμέσως, γιατί προσβάλει την ιστορία της ομάδας τους και τους νεκρούς ποδοσφαιριστές της που εκτελέστηκαν κατά την διάρκεια της κατοχής για την αντιστασιακή τους δράση….

Ναι και η δήλωση του :

“Πανηγύρισα με αυτό τον τρόπο γιατί ήθελα να μας βοηθήσει περισσότερο ο κόσμος. Για μένα δεν σημαίνει τίποτα αυτό. Ήταν ένας πανηγυρισμός που παραπέμπει σε αυτό το κόμμα, τη Χρυσή Αυγή, και το έκανα για να πανηγυρίσει πιο έντονα ο κόσμος μαζί μας…”

Είχα ανάγκη ένα γκολ. Το ήθελα πολύ γιατί όλα αυτά που συμβαίνουν στα τελευταία ματς δεν με βοηθάνε…”

Και πέρα από τον αθλητικό εισαγγελέα που θα τον περιμένει την Τρίτη, σίγουρα κάποιοι άλλοι θα τον περιμένουν πιο νωρίς….

861158_588345744528838_974693289_o