Το αίτημα του Μάρκο Καμένις για την υπό όρους απελευθέρωσή του απ’ τη φυλακή απορρίφθηκε για πολλοστή φορά, και η άρνηση των Αρχών βασίστηκε ξανά σε πολιτικά κριτήρια. Ο Μάρκο ανακοίνωσε πως θα γράψει μερικές σκέψεις γι’ αυτή την εξέλιξη.
Η ΜΑΧΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ – Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ
Αναδημοσίευση από :gr.contrainfo.espiv.net

