Έκκληση για αιμοπετάλια

0
278

Μια έκκληση βοήθειας που κυκλοφορεί στο facebook
Άλλη μια δύσκολη νύχτα με πυρετό και άλλα προβλήματα με κάναν να κοιμηθώ ελάχιστα πάλι με μεταγγίσεις αιμοπεταλίων. Θα χρειαστώ πολλά, μα πολλά ακόμα και συνέχεια. Όσο μπορείτε βάζετε τις ανακοινώσεις μου στους τοίχους σας κι όποιος μπορεί να ρχεται να μου δίνει δώρο ζωής. Κι από όσο ξέρω όποιος δώσει αιμοπετάλια μπορεί από 15 μέρες να ξαναδώσει αν το επιθυμεί. Το αίμα θέλει εξάμηνο για να ξαναδώσει κανείς. Ξαναθυμίζω : Ζητώ αιμοπετάλια οποιαδήποτε ομάδας. Μπορεί κανείς να δώσει μόνο με ραντεβού και στο Αττικό Νοσοκομείο πρωινές καθημερινές 9 πμ με 1 μμ, για Παπαγεωργίου Σταματίνα, Β’ Παθολογική 0004 Κλινική,008 Δωμάτιο. Για καλύτερη συνεννόηση καλέστε είτε την αδερφή μου, στο 6945990875 ή στο σταθερό του δωματίου μου 2105831104. Αίμα για μένα μπορεί να δοθεί από οπουδήποτε στο όνομα Σταματίνα Παπαγεωργίου κτλ. Η κατάσταση με την οξεία λευχαιμία μου είναι πολύ δύσκολη αλλά θα το παλέψω όσο μπορώ κι αντέχω. Σας ευχαριστώ και σας λατρεύω όλους και σας περιμένω όποιον θέλει να μου κρατήσει και λίγη παρέα από κοντά, με την προϋπόθεση ότι είναι απόλυτα υγιής, ώστε να ξεκουράζονται και λίγο τα συγγενικά μου άτομα. Σας ευχαριστώ πολύ όλους και μια όμορφη μέρα να έχετε!!!