ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ…
Δημοκρατία είναι να είσαι άνεργος όχι από επιλογή αλλά από συνθήκη
Δημοκρατία είναι να γυρνάς στο σπίτι των γονιών σου στα 30,40,50 σου γιατί δε μπορείς να πληρώσεις το νοίκι.
Δημοκρατία είναι οι χιλιάδες άστεγοι
Δημοκρατία είναι οι πνιγμένοι πρόσφυγες στην θάλασσα.
Δημοκρατία είναι τα σπασμένα χέρια ενός 13χρονου από έναν παρανοϊκό μπάτσο που του δώσαν εξουσία
Δημοκρατία είναι να αυτοκτονείς από την ανέχεια.
Δημοκρατία είναι οι χιλιάδες νέοι και νέες άνεργοι κλεισμένοι μέσα στους τοίχους των διαμερισμάτων τους που ξυπνούν κάθε πρωί όλο και πιο μαραζωμένοι.
Δημοκρατία είναι τα γεματα φόβο δελτία ειδήσεων.
Δημοκρατία είναι να κλαίς και να μην αντιδράς για την αδικία.
Δημοκρατία είναι να μην έχεις να φας και τα ράφια των σουπερμάρκετ να κατακλύζονται από χιλιάδες προϊόντα.
Δημοκρατία είναι να σε δέρνουν στρατιές μισθοφόρων ΜΑΤ όταν προσπαθείς να κερδίσεις την ζωή σου.
Δημοκρατία είναι να ψηφίζεις αντιπροσώπους που σε οδηγούν σε βέβαιο αργό και βασανιστικό θάνατο.
Δημοκρατία είναι το μαχαίρι του φασίστα που σκότωσε τον Παύλο.
Δημοκρατία είναι που μας κάναν να κοιτάμε μονάχα τον εαυτό μας , μπας κ καταφέρουμε να επιβιώσουμε.
Δημοκρατία είναι η σφαίρα του μπάτσου που πήρε την ζωή του 15χρονου Αλέξανδρου.
Δημοκρατία είναι οι τηλεοπτικές σειρές που σε νανουρίζουν το βράδυ γιατί δεν αντέχεις τις σκέψεις σου.
Δημοκρατία είναι τα χιλιάδες ηρεμιστικά που μοιράζουν σαν τραπουλόχαρτα οι ψυχίατροι για να καταστείλουν την θλίψη μας.
Δημοκρατία είναι να είσαι ανασφάλιστος και να δουλεύεις μαύρα για να πλουτίζουν τα αφεντικά.
Δημοκρατία είναι να μην μπορείς να προσφέρεις στα παιδιά σου ούτε τα βασικά αγαθά.
Δημοκρατία είναι που έχουν χάσει οι λέξεις το νόημα τους.
Δημοκρατία είναι να σου κλέβουν την ελπίδα για μια καλύτερη ζωή.
Μη γελιέστε…
Δεν είναι η κρίση..
Είναι η δημοκρατία.
Ας νικήσουμε τον φόβο που μας έχουν επιβάλλει.
Ας μιλήσουμε χωρίς ντροπές για όλα αυτα που μας συνθλίβουν
Ας παλέψουμε.
Αλλιώς δεν έχουμε ελπίδα.
Αλλιώς ηττηθήκαμε από ένα σύστημα που με μαθηματική ακρίβεια δημιουργήθηκε για να φτιάχνει αναλώσιμους ανθρώπους που τους συνθλίβει προς όφελος του.
Ζωή θέλουμε, όχι επιβίωση,…ζωή….
κι η ζωή δεν είναι έτσι.
Αρνούμαι να πιστέψω πως αυτό είναι η ζωή.
Αρνούμαι να υποταχτώ στον φόβο.
Δεν έχουμε τίποτε να χάσουμε.
Βγείτε από την κατάθλιψη που μας επιβάλλουν
Κι έτσι για την ιστορία, το γκλοπ του μπάτσου,
πονάει ναι,…
αλλά πιο πολύ πονάει αυτή η άχαρη και χωρίς καθόλου ζωντάνια καθημερινότητα που μας έχουν επιβάλλει.
Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ
Για την 15χρονη μικρή μου ξαδέρφη, που πέθανε γιατί το σπίτι έπιασε φωτιά από το τζάκι, γιατί το πετρέλαιο είναι πια είδος πολυτελείας.
Για τα παιδιά που πέθαναν από τις αναθυμιάσεις από το τσουκάλι που άναψαν για να ζεσταθούν.
Για εκείνους που δεν άντεξαν την μιζέρια κ αυτοκτόνησαν.
Για τις συντρόφισσες κ συντρόφους που βρίσκονται φυλακή για τα πιστεύω τους.
Για όλους όσους δεν το έβαλαν κάτω όλα αυτά τα χρόνια.
Δύναμη και κουράγιο.
Από @kinimatini

