Διαδήλωση αλληλεγγύης στους πρόσφυγες στο στρατόπεδο Σκαραμαγκά
Το πρωί του Σαββάτου 21/5 πραγματοποιήθηκε διαδήλωση αλληλεγγύης σε πρόσφυγες και μετανάστες στο κέντρο κράτησης Σκαραμαγκά. Στην πορεία που οργανώθηκε από την Πρωτοβουλία Οργανώσεων και Συλλογικοτήτων συμμετείχαν η Λαϊκή Αντίσταση – Αριστερή Αντιιμπεριαλιστική Συνεργασία, η Κίνηση Αντίστασης και Πάλης (ΚΑΠΑ) Περιστερίου και η Οργάνωση Μαχητικού Αντιφασισμού (ΟΡΜΑ). Κατευθυνθήκαμε προς το κέντρο κράτησης και μετά από πολλή πίεση, αφού φυσικά η κυβέρνηση έχει μετατρέψει τα λεγόμενα κέντρα φιλοξενίας σε κλειστά στρατόπεδα συγκέντρωσης, επιτεύχθηκε η είσοδος αντιπροσωπείας διαδηλωτών η οποία έλεγξε και επιβεβαίωσε τις μαρτυρίες για τις άθλιες συνθήκες διαβίωσης τις ανύπαρκτες υποδομές την υποτυπώδη ιατρική περίθαλψη. Η κυβέρνηση επιλέγει να καταδικάζει το μέλλον ”της γης των κολασμένων” και να λαμβάνει ακόμα πιο βάρβαρα αντιλαϊκά μέτρα κάνοντας όλα τα χατίρια των τοκογλύφων τραπεζιτών και founds και την ίδια στιγμή σιγοντάρει τα φασιστικά μορφώματα. Ο κόσμος του αγώνα οφείλει να είναι αυτός που θα βρίσκεται πάντα μπροστά του. θα υπερασπίσει τους πρόσφυγες και θα τσακίσει τους φασίστες.
Υ.Γ.: Εντοπίστηκαν και σβήστηκαν φασιστικά συνθήματα των μπογιατζήδων ΑΜΕ σε υπόγεια στοά. Μόνον σε υπόγεια απόμακρα και ανήλιαγα μέρη μπορούν να βρωμίζουν με τα ανίερα συνθήματά τους. Αλλά ούτε και εκεί.










