Έληξε πριν από λίγο η συγκέντρωση-μικροφωνική αλληλεγγύης που είχε καλεστεί στην κεντρική πλατεία της αγοράς στα πλαίσια της εβδομάδας δράσεων για την υπεράσπιση των καταλήψεων και των αυτοοργανωμένων εγχειρημάτων. Συμμετείχαν πάνω από 80 άτομα, ενώ την ίδια ώρα το Στέκι μεταναστών πραγματοποίησε εκεί το ανταλλακτικό του παζάρι προς ενίσχυση της συγκέντρωσης. Μοιράστηκαν κείμενα, κρεμάστηκαν πανό αλληλεγγύης, ενώ από την μικροφωνική που στήθηκε διαβάστηκαν κείμενα των συλλογικοτήτων της πόλης καθώς και τα κείμενα των συλληφθέντων για την Villa Amalias. Τέλος, κατά την αποχώρηση, φωνάχτηκαν συνθήματα. Η συγκέντρωση έφτασε μέχρι και τα 120 ατομα.
Τίποτα δεν τελείωσε, όλα συνεχίζονται
Αλληλεγγύη στις καταλήψεις και τους αυτοοργανωμένους χώρους που δέχονται την κρατική και παρακρατική καταστολή.
Άμεση απελευθέρωση των 92 συντρόφων μας

