Στις 10-12-19 τοποθετήσαμε αυτοσχέδιο εμπρηστικό μηχανισμό στο ΑΤΜ της Alpha Bank επί της οδό Ομήρου στην Νέα Σμύρνη. Η κίνηση αυτή είναι ένα επιπρόσθετο λιθαράκι στις συνεχόμενες επιθέσεις από συντρόφια στο κράτος, το κεφάλαιο και την καταστολή . Όταν το κράτος παγιδεύει σε στημένα ραντεβού , ελισσόμαστε και επιχειρούμε .
Το συμβαν αποκρύφτηκε από τα καθεστωτικά όπως συνέβη και με άλλες δράσεις . Θεωρούμε ότι η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας με την βοήθεια των ΜΜΕ προσπαθούν να δημιουργήσουν την εντύπωση πως ο φάκελος “Αναρχία – Εξάρχεια” έχει δρομολογηθεί και ο μεγάλος εσωτερικός εχθρός έχει περιοριστεί ·
Ας τους εκθέσουμε
αναρχικες/αναρχικοι
Πρωτότυπη δημοσίευση 15/12/2019
via athens.indymedia.org

