Ας μιλήσουν οι εικόνες που έχω φτιάξει αντί για εμένα….
Αφιερωμένη σε κάθε λογής αφεντικά και υπηκόους τους…..
Γιατί η “δημοκρατία τους” γεννάει αυτό:
Και υπάρχει πάντα ένα μικρό μυστικό που το ξέρουμε όλοι :
Γιατί :
Είμαστε τα πεταμένα λουλούδια,
είμαστε το δηλητήριο στην ανθρωπομηχανή σας,
είμαστε το μέλλον,
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΜΕΛΛΟΝ
Οπότε :
“Πάνω στα ματωμένα πουκάμισα των σκοτωμένων
Εμείς καθόμασταν τα βράδια
Και ζωγραφίζαμε σκηνές απ’ την αυριανή ευτυχία του κόσμου.”
Έτσι γεννήθηκαν οι σημαίες μας.





