Τα Σάββατο που μας πέρασε, 1 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε αντιφασιστική παρέμβαση στον ηλεκτρικό σταθμό Αμαρουσίου. Με την στήριξη δεκάδων αντιφασιστών-αντιφασιστριών απο τις βόρειες συνοικίες και άλλες περιοχές της Αθήνας, μαζευτήκαμε στον ηλεκτρικό σταθμό, αφενός για να δηλώσουμε την συνεχή αποστροφή μας σε κάθε μορφή φασισμού και αφετέρου να μην επιτρέψουμε την παρουσία και διέλευση φασιστών απο τις γειτονιές μας την συγκεκριμένη ημέρα που μαζεύονται όπως κάθε χρόνο για την “επέτειο” των Ιμίων.
Η παρέμβαση κράτησε πάνω από 2 ώρες και κατά την διάρκεια της μοιράστηκαν εκατοντάδες αντιφασιστικά κείμενα,κολλήθηκαν πολλά αυτοκόλλητα,αναρτήθηκε πανό και πετάχτηκαν τρικάκια.Η δυναμική παρουσία δεκάδων αντιφασιστών-στριών λειτούργησε αποτρεπτικά ως προς τους φασίστες και κατά την διάρκεια της παρέμβασης δεν πέρασε κανένας τους από το συγκεκριμένο σημείο.
Αντιφασιστική πρωτοβουλία στα βόρεια
Αναδημοσίευση από : athens.indymedia.org
