Ανακοίνωση αναρχικών/αντιεξουσιαστων Πελοποννήσου

0
317

Την Κυριακή 30/3/2014 μετά από κάλεσμα συλλογικοτήτων πραγματοποιήθηκε συνάντηση αναρχικών/αντιεξουσιαστών με σκοπό τη γνωριμία και τη δημιουργία δεσμών συντροφικότητας, την αλληλοενημέρωση και την οργάνωση κοινών δράσεων και του συντονισμού σε περιφερειακό επίπεδο.

Στο κάλεσμα συμμετείχαν Αναρχικοί/ες, Αντιεξουσιαστές/στριες από :

Κόρινθο, Μέγαρα,  Τρίπολη,  Σπάρτη,  Άργος και Ναύπλιο.

Σκοπός μας είναι η συνέχιση αυτής της δράσης.

Για επικοινωνία : [email protected]