Ανακατάληψη του Ελεύθερου Αυτοδιαχειριζόμενου Θεάτρου "Εμπρός"

0
250

1231535_10201853317554048_958508597_nΑνακατάληψη του θεάτρου εμπρός πραγματοποιήθηκε σήμερα 17/09, στις 20.15. Το χώρο επαναοικειοποιήθηκαν περίπου 150 άτομα των συλλογικοτήτων που δραστηριοποιούνται στο Εμπρός, ύστερα από απόφαση της συνέλευσης τους. Ο κόσμος του Εμπρός παραμένει εντός του θεάτρου, ενώ μέχρι τώρα δεν υπάρχει παρουσία αστυνομικών δυνάμεων.

Αναδημοσίευση από : freequencyradio.wordpress.com

Υπάρχει και κάλεσμα μέσω του athens indymedia για την συγκέντρωση περισσότερων αλληλέγγυων.