Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΦΡΑΧΤΗ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ “ΑΛΛΩΝ”
Πριν λίγο καιρό η κοινωνία του Έβρου δέχτηκε, στο χαλαρό, την ανάγερση φράχτη στα χερσαία σύνορα της.
Στόχος η ανακοπή του κύματος των μεταναστών.
Δικαιολογίες υπάρχουν πάντα & αν δεν υπάρχουν ανακαλύπτονται.
Ο ουσιαστικός λόγος βρίσκεται στο δόγμα που ορίζει την εποχή μας & συμπυκνώνεται στο:
“H ΠΑΡΤΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ
Ο ΑΛΛΟΣ ΑΣ ΚΟΨΕΙ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΤΟΥ
ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗ Μ’ ΕΝΟΧΛΕΙ”
Οι οθόνες μας έχουν γεμίσει πλέον από εικόνες των κολασμένων της γης στο κυνήγι κάτι καλύτερου
& από τα νούμερα όσων χάθηκαν στον πάτο του Αιγαίου
ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΟ, ΟΧΙ;
ΑΞΙΖΕΙ ΕΝΑ ΔΑΚΡΥ, ΝΑΙ;
ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
Δεν έχουμε συνειδητοποιήσει ότι το αίμα αυτών των ανθρώπων βάφει πρωτίστως
τα χέρια της κοινωνίας του Έβρου & θα συνεχίσει να τα βάφει για όσο καιρό ο φράχτης παραμένει επιλογή μας
ΟΠΟΙΟΣ ΜΕΝΕΙ ΑΜΕΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ
υγ. Σχετικά με όσους λέμε ότι ανήκουμε σ’ αυτό που θέλουμε να λέμε κίνημα, ως γυμνοσάλιαγκες που έχουμε καταντήσει τον έχουμε αφήσει να στέκεται ακόμα όρθιος….και η ζωή συνεχίζεται

