Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ Γ.Κ.ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΤΗΣ ΝΙΚΑΙΑΣ ΥΠΑΚΟΥΣΕ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ ΓΙΑ ΑΚΟΥΣΙΑ ΝΟΣΗΛΕΙΑ ΤΩΝ ΑΠΕΡΓΩΝ ΠΕΙΝΑΣ ΝΙΚΟΥ ΜΑΖΙΩΤΗ ΚΑΙ ΠΟΛΑΣ ΡΟΥΠΑ, ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ.
6/12/17
Παρά τις αρχικές αντιρρήσεις των γιατρών του νοσοκομείου να επιβάλλουν το φασιστικό καταναγκαστικό μέτρο της ακούσιας νοσηλείας στον Νίκο Μαζιώτη και την Πόλα Ρούπα η διοίκηση του νοσοκομείου υπακούοντας στην εντολή του εισαγγελέα ΣΑΒΒΑΪΔΗ υποχρέωσε τους απεργούς πείνας να παραμείνουν για ακούσια νοσηλεία. Η χθεσινή ενημέρωση ότι επιστρέφουν στην φυλακή όπως οι ίδιοι επιθυμούσαν, απαγορεύτηκε.
Οι σύντροφοι συνεχίζουν την απεργία πείνας-δεν δέχονται ορό και ό,τι άλλο-παρά μόνο νερό.
Συνεχίζουν μέχρι τέλους.


