Από σήμερα μετά από πλειστηριασμό, τα μηχανήματα του nitro ανήκουν στους απλήρωτους επί 1 χρόνο εργαζομένους του.
Σήμερα το μεσημέρι αρκετοί (περίπου 50) εργαζόμενοι σε ραδιοφωνικούς σταθμούς (κυρίως τεχνικοί) συμπαρασταθήκαμε και περιφρουρήσαμε τον πλειστηριασμό που έγινε στις έρημες από καιρό εγκαταστάσεις του ραδιοφωνικού σταθμού Nitro (πρώην Κωτσόπουλος). Ούτε οι υποψήφιοι αγοραστές… (κοράκια) ούτε η αστυνομία κατάφερε να κάμψει το ηθικό μας. Κλεισμένοι στα σκοτάδια (αφού έχει κοπεί το ρεύμα από καιρό) επί 4 ώρες φωνάζαμε συνθήματα και είχαμε στήσει ένα αδιαπέραστο ανθρώπινο τείχος.
