Ρέθυμνο: Ενημέρωση για νέα κατάληψη

0
357

Χτες (13/03) και σήμερα δεχτήκαμε επίμονες επισκέψεις από τη διοίκηση του πανεπιστημίου που μας ενημέρωσε για τις προθέσεις της να “αξιοποιηθεί” ο κατειλημμένος χώρος (που μέχρι προχτές ρήμαζε εγκαταλελειμμένος) για τη δημιουργία εργαστηρίου (πρόγραμμα που συζητείται από το 2012!!) του τμήματος ΦΚΣ.

Παρά τις προσπάθειες της διοίκησης ο χώρος παραμένει ανοιχτός και πλαισιώνεται από κόσμο.

Καλούμε σε συνέλευση σήμερα 14/03 στις 17:00 στο χώρο της κατάληψης.

Θα συζητηθεί η απάντησή μας στις κινήσεις εκδίωξης από μεριάς της διοίκησης.

Συνέλευση της νέας κατάληψης