Καταλάβαμε το -για χρόνια εγκαταλελειμμένο- κτήριο στην οδό Ειρήνης Αθηναίας 5 και Πουλχερίας, διπλά από τον λόφο του Στρέφη με σκοπό να στεγάσουμε αυτοοργανωμένο γυμναστήριο.
Καλούμε κόσμο να έρθει να στηρίξει την νέα κατάληψη.
Θα ακολουθήσει κείμενο.
αυτοοργανωμενο γυμναστηριο


