Κατάληψη στο δημαρχείο της Αθήνας γίνεται αυτή την ώρα για την παραχώρηση από τον δήμο Αθηναίων του πάρκου, που βρίσκεται το μνημείο του Μπελογιάννη, στους νεοναζί της χρυσής αυγής για το φεστιβάλ νεολαίας τους.
θα ακολουθήσει ενημέρωση
https://twitter.com/dromografosNews/status/731032962255425536
https://twitter.com/dromografosNews/status/731036464046297088
https://twitter.com/dromografosNews/status/731037057955598336
https://twitter.com/dromografosNews/status/731042631434817536
https://twitter.com/dromografosNews/status/731048866162806784

