Αθήνα: Κατάληψη στο δημαρχείο για την παραχώρηση του πάρκου στους νεοναζί της χρυσής αυγής

0
326

Κατάληψη στο δημαρχείο της Αθήνας γίνεται αυτή την ώρα για την παραχώρηση από τον δήμο Αθηναίων του πάρκου, που βρίσκεται το μνημείο του Μπελογιάννη, στους νεοναζί της χρυσής αυγής για το φεστιβάλ νεολαίας τους.

θα ακολουθήσει ενημέρωση

https://twitter.com/dromografosNews/status/731032962255425536

https://twitter.com/dromografosNews/status/731036464046297088

https://twitter.com/dromografosNews/status/731037057955598336

https://twitter.com/dromografosNews/status/731042631434817536

https://twitter.com/dromografosNews/status/731048866162806784