Μέσ από το χρονοντούλαπο….
Μια αφίσα από τους “Πειρατές της Ημισελήνου” του Γενάρη ΄93 και η φωτογραφία είναι από την πορεία των αναρχικών στο Σύνταγμα και το πέσιμο σε φασιστικές ομάδες που κατέθεταν στεφάνια με αφορμή την επέτειο των Δεκεμβριανών το 1992 σύμφωνα με αυτούς που βρίσκονταν εκεί τότε. Και φυσικά μιλάει για την πρώιμη Χ.Α. και τις λοιπές ακροδεξιές παρατάξεις που απορροφήθηκαν από αυτήν.
Πολλοί ίσως την έχουν δει στο Κ*ΒΟΞ ή σε άλλα στέκια και σπίτια.
Είμαι από τους τυχερούς που έχουν την πρωτότυπη ακόμα….


[…] μέσω Μια διαχρονική αφίσα από το 1993 | Mpalothia. […]
τα σχόλια είναι κλειδωμένα.