[youtube http://www.youtube.com/watch?v=fHabBDMfWEg&w=560&h=315]
Έτσι αντιμετωπίζονται παγκοσμίως οι φασίστες….. (το να τους δέρνεις δεν είναι μόνο δικό μας προνόμιο… είναι υποχρέωση του κάθε ανθρώπου πάνω στον πλανήτη)
Και για να τελειώνει η παραμύθα με αυτό : ΔΕΝ είναι ούτε αρχαιοελληνικός, ούτε ρωμαϊκός, ούτε αρχαίος χαιρετισμός.
Από ένα νεορομαντικό πίνακα τον εμπνεύστηκε ο πατέρας του φασισμού Μουσολίνι και τον αντέγραψε ο Χίτλερ και τα λοιπά φασιστικά καθεστώτα ανά την Ευρώπη (Φράνκο – Ισπανία, Μεταξάς – Ελλάδα).
