Νεώτερη ενημέρωση από την προσπάθεια ανακατάληψης της Σκαραμαγκά

1
322

563103_131069010401075_42671473_n

Τώρα πραγματοποιείται η προγραμματισμένη  συνέλευση στο Πολυτεχνείο για τις καταλήψεις.

Νωρίτερα (περίπου στις 19:00) υπήρξε συγκέντρωση αλληλεγγύης (400 – 500 αλληλέγγυοι) έξω από το άδειο κτίριο της κατάληψης Πατησίων 61& Σκαραμαγκά . Η συγκέντρωση προσπάθησε να κόψει τις αλυσίδες στην είσοδο. Ακολούθησε επίθεση από ΜΑΤ και ΔΕΛΤΑ με χημικά κρότου λάμψης και γκλομπ.

Η συγκέντρωση διασπάστηκε σε δυο κομμάτια και ακολούθησε κυνηγητό μέχρι το Πολυτεχνείο.

Υπάρχουν τραυματίες μεταξύ των αλληλέγγυων συντρόφων/σων και και δεν είναι γνωστό αν υπάρχουν προσαγωγές/συλλήψεις.

Ταυτόχρονα μεγάλες δυνάμεις ΜΑΤ και ΔΙΑΣ  – ΔΕΛΤΑ σε Εξάρχεια (πάνω-κάτω τη Στουρνάρη), πλατεία και Πατησίων.

 

1 ΣΧΟΛΙΟ

τα σχόλια είναι κλειδωμένα.