Από σήμερα 4 Δεκεμβρίου, το πρωί, το δημαρχείο Ρεθυμνου, τελεί υπό κατάληψη από αλληλέγγυους στους απεργους πείνας. Η παρουσία της αστυνομίας ηταν ιδιαίτερα έντονη, με οχήματα των ΟΠΚΕ, απέναντι από το κτίριο, καθώς και ασφαλιτων, στους δρόμους περιμετρικά του κτιρίου. Συνεχώς προέβαιναν σε εξακριβώσεις στοιχείων, σε όσους πλησίαζαν το δημαρχειο, ενω έγιναν εξι προσαγωγές,με τους προσαχθέντες να αφήνονται αργοτερα ελέυθεροι. Στις 11,00 το πρωί έγινε και μια μικρή πορεία από την πλατεία 4 Μαρτύρων εώς το κατειλλημένο δημαρχείο.

