Λάβαμε 20/12/2020 από utopia-ad.org
Την Πέμπτη 17/12 πραγματοποιήθηκε άλλη μια παρέμβαση της Ανοιχτής Συνέλευσης Ενάντια στην Κρατική Διαχείριση της Πανδημίας, αυτή τη φορά στο Νοσοκομείο όπου μοιράστηκαν κείμενα και κρεμάστηκε πανό στα κάγκελα της εισόδου. Κατά τη διάρκεια της αποχώρησης μας συνεχίσαμε να μοιράζουμε κείμενα σε γειτονιές.

