Ανακατάληψη του θεάτρου εμπρός πραγματοποιήθηκε σήμερα 17/09, στις 20.15. Το χώρο επαναοικειοποιήθηκαν περίπου 150 άτομα των συλλογικοτήτων που δραστηριοποιούνται στο Εμπρός, ύστερα από απόφαση της συνέλευσης τους. Ο κόσμος του Εμπρός παραμένει εντός του θεάτρου, ενώ μέχρι τώρα δεν υπάρχει παρουσία αστυνομικών δυνάμεων.
Αναδημοσίευση από : freequencyradio.wordpress.com
Υπάρχει και κάλεσμα μέσω του athens indymedia για την συγκέντρωση περισσότερων αλληλέγγυων.
