
Στεκόμαστε αλληλέγγυοι στον αγώνα των κατοίκων της Λευκίμμης που μέχρι και σήμερα ζουνε σε ενα μπατσοκρατούμενο κατασταλτικό καθεστώς. Από ότι φαίνεται το κράτος εχεί ξεχάσει τι είχε συμβεί στη Κερατέα πριν μερικά χρόνια και με τις πρακτικές που ακολουθούν, μας δείχνουν πως θέλουν να το ξαναζήσουν. Καλούμε τον εξεγερμένο κόσμο του αγώνα να κατέβει στην πορεία της Πέμπτης 26/7, 19:30 στη πλ. Μοναστηρακίου ενάντια στη λειτουργία του ΧΥΤΑ στη Λευκίμμη.
ΕΞΩ ΤΑ ΜΑΤ ΑΠΟ ΤΗ ΛΕΥΚΙΜΜΗ
ΚΑΜΙΑ ΧΩΜΑΤΕΡΗ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ
ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΛΕΥΚΙΜΜΗ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΕΡΑΤΕΑ
Αναρχική Ομάδα Ελευθεριακής Ανάβασης
Facebook Page: Αναρχική Ομάδα Ελευθεριακής Ανάβασης
e-mail: [email protected]
