Σήμερα (Παρασκευή) στις 10 παρά τέταρτο και λίγο πριν αρχίσει η συναυλία του Θ. Παπακωνσταντίνου, στο κηποθέατρο Λάρισας, πραγματοποιήθηκε παρέμβαση για τα επερχόμενα δικαστήρια (17 Ιούνη) των 4 συντρόφων, κατηγορούμενοι για απαλλοτρίωση σούπερ μάρκετ πριν 4 χρόνια. Στην παρέμβαση συμμετείχαν περίπου 30 σύντροφοι, διαβάστηκε κείμενο κατά την διάρκεια της και αναρτήθηκε πανό με το σύνθημα “ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΤΑΔΙΚΕΣ. Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ”. Κατά την ανάρτηση του πανό ένθερμη ήταν η υποστήριξη του κόσμου με χειροκροτήματα, όπως επίσης έντονος ήταν ο παλμός που υπήρχε κατά την διάρκεια της συναυλίας με συνεχή συνθήματα από τους συντρόφους και τους απλούς θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως πριν την παρέμβαση των α/α υπήρξε και ανάγνωση διαμαρτυρίας κείμενο των απολυμένων δημοσιογράφων της ΕΡΤ από εκπρόσωπο τους. Μέσα στα λεγόμενα του υπήρξε και η πρόταση για την αναδημιουργία της ΕΡΤ, με μετασχηματισμό από ένα κρατικό κανάλι, σε μία κοινωνικό, δημόσιο κέντρο πληροφόρησης αυτοδιαχειριζόμενο από τους εργαζομένους της! Ο παλμός δυνατός, μας γέμισε κουράγιο, καθώς προμηνύει τις πρώτες στάλες μιας καταιγίδας που θα ακολουθήσει!
17 Ιούνη 9 η ώρα δικαστήρια Λάρισας!
Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ!
ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΛΙΑ!
Αναδημοσίευση από : athens.indymedia.org
